زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

وقتی تو نیستی....

هیچ چی بدتر از درد تنهایی و بی کسی و بی همدمی و بی همراهی نیست....هیچی بدتر از این نیست که با تموم سلول های بدنت تنهایی و نفهمیده شدن رو درک کنی.... 

 

 

 

 

هر چه بیشتر می گذره درد نبودنت بیشتر تو سینه م چنگ می زنه من و این همه ضربه پشت سر هم؟؟؟ تو همونی نبودی که درد کشیدن و غصه خوردن من رو نمی تونیستی تحمل کنی؟بعد از تو هنوز هم نمی دونم باید چکار کنم.... 

 

 

 

 

 من از این دنیا خسته م ... من حتی از خدا هم خسته م ... کاش باز هم امیدی به دیدنت داشتم پدر

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهرخ پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ق.ظ

تسلیت می گم عزیز

کاملا درکت می کنم خانوم

سرنوشت تقدیر

چی بگم

شانس

کیارش و مامان سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.kiarash-y.persianblog.ir/

دوست عزیز خیلی خوبه که یاد پدرتون اینقدر گرامیه.وای به حال کسانی که وقتی میرن هیچکس یادشون نمی کنه.

مامان امیرسام شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://manvaninigooloo.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز سال نوی تو هم مبارک. میدونم چه حالی داری. باور کن چندبار بهت سرزدم ولی نتونستم برات پیغامی بذارم. یعنی همش دنبال یه چیزی میگشتم که حداقل بتونه برای چند لحظه هم شده تسکینت بده.
از ته قلبم آرزو میکنم خدا خودش بهت صبر بده و کمکت کنه بتونه با این غم بزرگ کنار بیایی. هرچند که خیلی خیلی سخته.

پرسپولیسی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

گاهی ادم شونه هاش زیر بار ازمایش های خدا دووم نداره و می شکنه اما تو باید بلند شی به خاطر فرشته معصومی که حالا تو تکیه گاهشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد